نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2381
-
الف
+

نقش آفرینی بازیگر افغانستانی در فلم «در میان خدایان»+تصویر

«فرشته حسینی» بازیگر جوان افغانستانی در فلم «در میان خدایان» ایفای نقش می‌کند.

به گزارش آی فیلم 2، فلمبرداری فلم «در میان خدایان» (Među bogovima) ساخته «ووک رسوموویچ» کارگردان مشهور صربستانی با بازی «فرشته حسینی» در نقش اصلی آغاز شده است.

 این فلم ابتدا «زنده» نام داشته و در ماه مه ۲۰۱۷، مرکز فلم صربستان از آن حمایت کرده است. 

فرشته حسینی

فلمنامه فلم جدید ووک رسوموویچ براساس یک اتفاق واقعی در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است، ولی نوعی اقتباس و خوانش جدید از تراژدی معروف «آنتیگونه» هم به حساب می‌آید. 

داستان این فلم درباره یک زن جوان افغانستانی است که در اوج مهاجرت مهاجران، به بلگراد «صربستان» می‌رود و متوجه می‌شود که برادر کوچکترش سه هفته قبل در رودخانه غرق شده است. او با وجود موقعیتی که در جامعه به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی دارد و موقعیتی که در خانواده پدرسالارش در افغانستان حاکم است، تلاش می‌کند برادرش را دفن کند.

بانو حسینی چندی پیش عکس‌هایی از سفرش به صربستان و حضور در کمپ پناهجویان افغانستانی در این کشور منتشر کرده بود. او همراه آن عکس‌ها نوشته بود: «هیچ کس در دنیا به اندازه‌ آنها خسته نیست.» حالا ارتباط این عکس‌ها و نوشته او با فلم جدیدش مشخص می‌شود.

در فلم «در میان خدایان» بازیگرانی چون «نیکولا ریستانوفسکی»، بازیگر مقدونیه، «رضا اخلاقی» بازیگر ایرانی، «ووله مارکوویچ»، «برانکا کاتیچ»، «میلوش تیموتیویچ» نقش آفرینی دارند.

«فرشته حسینی» بازیگر سینما و تیاتر ایران که اصالتی افغانستانی دارد در سال 1376 در تهران متولد شد.

وی نخستین بار به شکل حرفوی در فلم سینمایی «یلدا» به نویسندگی و کارگردانی «مسعود بخشی» و تهیه‌کنندگی «علی مصفا» ایفای نقش کرد.

این بانوی هنرمند همچنین در فلم های «رفتن»، «شکستن همزمان بیست استخوان»،«هفت و نیم» و سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی «هومن سیدی» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

فلم سینمایی «یلدا» در شبکه آی فیلم2 نقد و بررسی می شود

بازیگر افغانستانی فلم «یلدا»: کارگردان نقش مهمی در شناخته شدن یک بازیگر دارد

«فرشته حسینی» در «دسته دختران»

«یلدا» به جشنواره فلم کرواسیا راه یافت

«سونامی» در جمع نامزدهای بهترین فلم جشنواره بریتانیا

م ا 

نظر شما
ارسال نظر